ULUBIEŃCY CZERWCA '17! I NIVEA, LIRENE I INNE...

Cześć kochani!
Tak chciałam opublikować tego posta wczoraj, ale dzień zleciał mi w zastraszającym tempie! Opamiętałam się dopiero o 22.00, więc stwierdziłam, że o tej porze nie ma sensu publikować i zrobię to dziś :).
Przygotowałam dla Was zestawienie moich czerwcowych ulubieńców. Nie wiem sama dlaczego, ale znalazła się tu sama pielęgnacja i troszkę kolorówki! Chyba nigdy nie trafiłam na tyle fajnych perełek:). Jeżeli jesteście ciekawi, co wyjątkowo przypadło mi do gustu w tym miesiącu, zapraszam na post!


Jak pewnie wiecie,do tej pory ulubieńców publikowałam na YT. Zanim jednak wrócę do tej formy, postaram się chociaż w formie pisemnej przedstawić Wam moich faworytów. Jeżeli już wcześniej pisałam o danym produkcie, to podlinkuję Wam do niego wpis, celem przeczytania więcej o kosmetyku. Zaczniemy może od kolorówki, bo chyba jest jej mniej :).



1. KOBO  BRIGHTENER MATT POWDER




Widziałam go już u kilku blogerek i vlogerek i przyznam, że nigdy cześniej nie zwracałam na niego uwagi w Naturze. Pewnie nie zwróciłabym i tym razem, ale akurat schylałam się po fixer do utrwalania makijażu i pomyślałam, co mi tam-spróbuję! Być może podjęłam też taką decyzję, bo nie mogę dalej znaleźć osławionego banana powder z Wibo. Koniec końców puder jest super! Piękny, żółciutki kolorek, który idealnie nada się do delikatnego rozjaśnienia konkretnych obszarów :).

Dostępność: Natura
Cena: ok. 20 zł/9 g.


2. MAYBELLINE INSTANT ANTI AGE THE ERASER EYE

Ten korektor to prezent od M. Też oglądałam go u innych dziewczyn  i zastanawiałam się, czy on rzeczywiście działa takie cuda pod oczami. Uwierzcie mi, że lepszego testera nie ma, niż ja z tymi torbami! Na początku nie mogłam totalnie go otworzyć i zaaplikować, ale jak już ogarnęłam co i jak, to nie potrafię przestać go używać!:)

Dostępność: Nie mam pojęcia :(. M. poprosił znajomego o zakup, który mieszka poza PL.
Cena: (?) 

3. POMADA DO BRWI FREEDOM 

 I kolejny prezent, tym razem od Asi:). Uwierzycie, że mam pomadę już rok, aplikuję codziennie i jeszcze końca nie widać?! Trzyma się jak szalona na brwiach cały dzień i naprawdę ciężko ją zmyć. Nie ściera się w ciągu dnia i nie zmienia koloru. Wpada w chłodne tony i właśnie takiego produktu szukałam. Szczerze powiem, że dla mnie jest lepsza niż ABH...

Dostępność: Drogerie internetowe
Cena: ok. 25zł/2,5ml


4. SLEEK GARDEN OF EDEN


Kiedyś byłam miłośniczą paletek sleeka. Miałam większość dostępnych. Potem zrezygnowałam z ich segregowania co nie oznacza, że ich nie lubię, bo lubię je wciąż. Dłuuuugo broniłam się przed zakupem garden of eden. Bałam się, że do moich zielonych oczu się nie sprawdzi. Nic bardziej mylnego! Uważam, że zielone oczy i zielony makijaż, to piękne połączenie!


Dostępność: drogerie internetowe
Cena: ok. 40 zł.


5. ZMYWACZ DO PAZNOKCI CONSTANCE CARROLL


Pewnie zdziwione, że znalazł się tu zmywacz?:) Powiem Wam, że od pół roku nie robię hybryd ani żeli i moje paznokcie rosną jak szalone! Nie łamią się i nie pękają! Stawiam na zwykłe lakiery i zmywam je tym zmywaczem. Nie uwierzycie, ale on niesamowicie pachnie! Jak guma balonowa! Już nie muszę słuchać komentarzy M. że go kiedyś uduszę tym acetonem :). Teraz nawet nie wie, kiedy zmywam paznokcie;).

Dostępność: Internet [klik]
Cena: ok. 7 zł


6. NIVEA ODŻYWKA REPAIR & TARGED CARE


Wszystko o tym produkcie napisałam Wam tu..
Serdecznie odsyłam Was do tego wpisu!



Tak kształtuje się moja złota piątka :)
A Wy? Co polecacie?:)
 

 

11 komentarzy:

  1. Szukam wszędzie tego korektora i szkoda, że nie jest dostępny w Polsce :/
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomada do brwi mnie bardzo zaciekawiła :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam dużo dobrego o tej pomadzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedyś miałam paletę SLEEK GARDEN OF EDEN ale oddałam ją siostrze bo bardzo rzadko z niej korzystałam

    OdpowiedzUsuń
  5. ja swego czasu przepadałam za szamponami i odżywkami Nivea

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękny makijaż! <3 Ale zaciekawił mnie też ten pierwszy produkt. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten korektor chciałabym wypróbować, wielka szkoda, że nie jest dostępny w Polsce :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę wreszcie zaopatrzyć się w korektor z Maybelline :) Pozdrawiam Kasia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem bardzo ciekawa tego korektora, niestety nie wiem, gdzie go dostać... Piękny makeup :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Puder z Kobo uwielbiam pod oczy, a korektor z Maybelline bardzo chciałabym mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawi mnie ta pomada do brwi! Tak to nie znam żadnego z tych kosmetyków!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz;)
Chętnie odwiedzę Twój blog:)
Nie toleruję jednak spamu i określenie"obserwujemy?" powoduje u mnie nerwicę;)

Jeżeli mój blog Ci się podoba-zaobserwuj
Jeżeli Twój spodoba się mi-odwdzięczę się tym samym:)

Copyright © 2016 zakochana w kolorkach , Blogger